Weboldal optimalizálás - honlapoptimalizálás - SEO

ez a honlap számos szakmai kulcsszóval a Google első találati oldalán szerepel, például: weboldal optimalizálás, honlap weboptomalizálás, weboldal honlapoptimalizálás
weboldal optimalizalasA Google Pingvin Algoritmus 2012-es élesítése óta a honlapok kulcsszavas keresőtalálati helyezésének a javítása nehezített feladattá vált. Egyre több a kockázat, egyre több az elvárás. A korábbi bejáratott módszerek használhatatlanná, eredménytelenné váltak, rosszabb esetben még büntetést (hátrasorolást) is maguk után vonhatnak. Ezért a keresőmarketing mint tevékenység nagyban átalakult, a honlapok optimalizációja igen komplex, kényes területté vált. Sikeresek csak azok lehetnek manapság a szakmában, akik új, kreatív módszerekkel dolgoznak. Ugyanakkor a korábbi eljárások közül sem kell feltétlenül mindegyiket teljes mértékben mellőzni; akad, amelyiket megújíthatjuk, kicsit másként és nagyobb körültekintéssel sokuk korlátozott mártékben alkalmazható. A legnagyobb rutin talán épp ahhoz kell, hogy a weboldal optimalizálását végző el tudja dönteni: miben követi a korábban bevált "hagyományokat", miben újítja meg, alakítja át őket - és miben van szükség teljes innovációra, sosem próbát módszerek kikísérletezésére. - Engem leginkább az utóbbi fejezet érdekel a keresőoptimalizálás újabbkori regényéből. A jelen weboldal azonban még nagy Pigvin-inváziók (2012 tavasza és nyara, 2013 ősze) előtt készült, a 2013-asnak áldozatul is esett. Teljes évig a korábbi favorit kulcsszóval - weboldal optimalizálás - nem szerepelt a Google TOP10-ben, sőt jószerével az első százban sem. Aztán a 2014 őszé lefuttatott javított algoritmus visszahelyezte az élmezőnybe, így a fentebb kiemelt kulcsszavakkal újra szerzett élmezőnybeli pozíciókat. - Ha szeretne hasolókat, keressen levélben!

honlap seo
HONLAP_SEO
keresomarketing
Keresőarketing
keresooptimalizalas
KeresőOptimalizálás
honlapoptimalizalas
HonlapOptimalizálás
linkepites
Linképítés
weboptimalizalas
WebOptimalizálás

Új honlapja elkészült - de alig-alig látogatják?
Fontos tartalmakat töltött fel, de a Google nem listázza az oldalt?
Egyes keresésekre weboldala előbukkan a találatok közt, de azt szeretné, ha sokkal előbbre kerülne a listán?

Jó helyre kattintott! Tudjuk a megoldást!

A világhálón szereplő oldalak tulajdonosai és üzemeltetői ma már magyrészt tisztában vannak azzal, milyen nagy a jelentősége annak, hogy egy honlap néhány fontos kereső kifejezésre adódó GOOGLE találati listákon hol szerepel. Csak az élre kerülők oldalak szállíthatnak a honlap tulaja számára megbízást, ügyfelet, vevőt, partnert, kapcsolat. Ha nincs az első 30-ban, esélye minimális. Ha az első 10-ben szerepel: nyerő lehet! A jó tartalom, a fontos információ önmagában nem elég: arra is szükség van, hogy a webes információ célközönségéhez el is jusson. Ha elégedetlen a weboldala nyújtotta mostani eredményekkel - tegyen róla, hogy a honlapja sikeresebb legyen.

Vegye igénybe a

honlapoptimalizálás

nyújtotta lehetőségeket.

PRcikk írás, elhelyezés

A weboldalak külső támogatásának egyik leghatékonyabb módszere ma is a kisebbnagyob szövegekbe ágyazott hivatkozások elhelyezése külső honlapokon. Az ilyen szövegeket gyakran piar-cikként emlegetik, holott a public relations eredeti jelentéséhez nincs sok köze. Ettől függetlenül ezeket a "linkbecsomagoló" rövid szövegeket jól kell megfogalmazni, hiszen a link hitelessgét a megfelelő kontextus adja meg. Az is fontos, hogy a cikk erős, minőségi weblapon kapjon elhelyezést.

elhelyezés minőségi honlapon - a pr cikkírás ára

 
FŐOLDAL:
 
ALOLDALAK:

A szűkebb értelemben vett honlapoptimalizálás (on-site optimalizáció)

Mind laikus, mind szakmai körökben legtöbbször ugyanazt értik honlapoptimalizáláson, keresőoptimalizáláson, weblap optimalizáláson, olykor linképítésen, sőt keresőmarketingen is. A pontosabban meghatározott és szűkebb értelemben vett honlapoptimalizálás azonban - mint munkafolyamat - lényegesen különbözik a többi rokon fogalom által jelzett tevékenységektől.

A keresőoptimalizálással (SEO) lényegében azonos értelemben használt, elég széles jelentésű fogalom, a honlapoptimalizálás mibenlétét a főoldalunkon már összefoglaltuk:

Eközben tisztáztuk, hogy ezen a tevékenységen két főbb munkafázist értünk: 1: magának a honlapnak az alkalmassá tételét arra, hogy jól szerepeljen a kereső programok találati listáin; 2: az adott honlap külső támogatását (ez lényegében más weblapokról küldött linkek rendszerének a felépítését jelenti: linképítés).

Ezen az oldalon az 1. pontban említett optimalizálást tárgyaljuk részletesen, a 2. pont alá tartozó fázisról egy másik oldalon esik szó bővebben (itt: linképítés).

On-site optimalizáció:

Szűkebb értelemben a honlap optimalizálás magán a weboldalon végzett olyan munkát jelenti, amelynek során az oldal tartalmát és felépítését, látható felületét és láthatatlan kódjait a keresőoptimalizálás szempontjainak megfelelően alakítjuk ki abból a célból, hogy a lehető legnagyobb mértékben alkalmassá vájon arra, hogy a fontosnak tartott keresőkérdéssekkel indított Google-lehívások esetén a találati listák élére kerüljön.

Itt tehát a weboldalak tartalmát és felépítését közvetlenül érintő további részleteket igyekszünk tisztázni, közben az optimalizálásban kevésbé járatos honlap készítők és tulajdonosok számára ingyenes tanácsokal is szolgálunk.

A honlapok optimalizálásának legfontosabb szempontjai + ingyenes tanácsok kezdőknek

1. A honlap releváns tartalma

Elöljáróban le kell szögezni, hogy a honlap optimalizálás nem képes csodákra. Tartós sikert csak olyan weboldalak esetében lehet elérni, amelyek tartalmilag értékesek: hitvány tartalmat, szegényes infót hordozó honlapot hiába optimalizálunk „tökéletesre” - mégsem kerül a találati listák élmezőnyébe.

Tudnunk kell tehát, hogy bármilyen weboldal eredményességének első és legfőbb kritériuma a

  • valamely témában releváns tartalom

Mit sem érnek a honlap építése során pontosan betartott SEO-szabályok és hiába az erős külső link-támogatás, ha az olvasók nem találnak az adott keresőszavaknak megfelelő értékes tartalmat, fontos információt az oldalon, akkor hosszú távon az oldal a Google-keresések szempontjából nem lehet sikeres.

Igaz, hogy a keresőprogramok az algoritmusaik segítségével csak korlátozott mértékben képesek elemezni az oldal verbális és vizuális tartalmát, ám az adatbázisukban tárolt tartalmak óriási bősége és a böngészők keresési szokásainak a nyilvántartása lehetővé teszi, hogy a keresőmotorok közvetlen és főleg közvetett információk alapján értékeljék a weboldal tartalmi jegyeit.

Tanács: ha nincs értékes tartalom a honlapunkon, ha nem hordoz valamilyen témában fontos és mások által keresett, lehetőleg egyedien tálalt információt, akkor előbb tartalomfejlesztéssel kell foglalkoznunk.

2. A webhely domain neve, URL-je

Egy honlap működtetésének alapvető kérdése, hogy milyen internetes cím (URL) alá kerül. A legjobb megoldás természetesen az, ha a honlapunk témájának megfelelő saját domaint vásárolunk. Ha például csupakabra fajokat tenyésztünk a farmunkon és szeretnénk minél több fajtiszta csupakabrát eladni, akkor ajánlatos a csupakabra.hu, netán a csupakabra.net, ~.com, ~.org, ~.info stb. domainok valamelyikét megszerezni. Ez esetben a Google kereső nem csupán az oldal címében és tartalmában leli fel a csupakabra kulcsszót, hanem magában a webcímben is.

Ha nincs az oldalunk témájának adekvát módon megfelelő domainünk, még nem kell kétségbe esni: sok egyéb módja van annak, hogy a kérdéses szó megjelenjen a honlap URL-címében. Megoldás lehet akár aldomainok alkalmazása (pl.: ha van egy liberall.hu nevű domainünk, nyithatunk csupakabra.linberall.hu aldomaint, de tehetjük a weboldalt megfelelő nevű könyvtárba is, pl.: liberall.hu/csupakabra/ - a keresőmotorok így is megtalálják a kérdéses kifejezést. Végül megoldás lehet a kulcsszónak fájlnévben való megadása is, ilyenkor akár a domainnal és könyvtárnévvel adódó kombinácoiós lehetőséget is fel lehet használni. Ha például kárpátalján akarunk forgalmazni minél több kövérle hízlalt ungparty csupakabrát, kiváló URL-címnek számíthat ez: http://ungparty.net/karpatalja/csupakabra.php

Tanács:

1. A kulcsszavas domain fontos tényező a webooldal optimalizálásban, de NE értékeljük túl és ne akarjuk mindenáron a legmegfelelőbb domain alá elhelyezni honlapunkat. Ha például nem tudjuk a fentebb soroltak egyikét sem megszerezni, ezekkel szinte azonos értékű lehetnek az olyen áthidaló megoldások, mint például: a-csupakabra.hu, csupakabra-csupakabra.com, csupakabra-farm.net, csupa-kabra.org stb.

2. Ha semmilyen kulcsszavas domain nem áll rendelkzésünkre, használjunk kulcsszavas könyvtár- és fájlneveket.

3. Title, description, keywords

a) Title - a honlap neve

Akár a domain-névnél is nagyobb szerepet játszhat a Google-besorolások során az oldal neve (címe). A honlap neve (címe) az a karaktersor, amely az adott weblap megjelenítésekor a böngészőnk legfelső sorában olvasható, az, ami a Google-listákon az egyes oldal-találatok első, kiemelt sorát képezi, az, amely a weboldal kódjában a <title> és </title> között van megadva.

A jól megválasztott cím alapvető fontosságú! A Google-lehívások során a cím képezi az első keresési szektort. Egy adott kifejezésre indított keresés találatai közül előnyt élveznek azok a honlapok, amelyek címűkben tartalmazzák a keresőkérdés kulcsszavát, kulcsfejezéseit.

Tanács: Egyfelől a címnek olyannak kell lennie, hogy megfeleljen az oldal tartalmának, másfelől eleget kell tennie a keresések iránti elvárásainknak. Tartsuk a szemünk előtt, hogy:

  • keresőoptimalizálni egy webhelyet a legkönnyebben a címében is szereplő kulcsszavakra lehet.
b) Description - a weboldal leírása

A description az a max. 160 karakternyi leírás, amely az oldal tartalmára utaló legfontosabb információkat tartalmazza.

Ez a leírás a szemlélők számára láthatatlan, azaz vizuálisan nem jelenik meg az oldalképben, csupán a weblap kódja tartalmazza. Mégis láthatjuk akkor, ha az oldal linkje a Google találati listában jelenik meg: ekkor az oldal neve alatt előbb az URL-cím szerepel, az ez alatt lévő két sorban találjuk a rövid leírást:

SERP -  honlapoptimalzálás

Programozói szempontból a description a honlap fejléc-kódjának name="description" meta-tagje. Ha ez a tag hiányzik a kódból, a Google általában az oldal első értelmezhető szövegegységét jeleníti meg a találatban. A kódok írásához vagy módosításához nem értő honlaptulajdonosok oldaluknak ezt a rejtett részét csak akkor tudják maguk megírni, ha a szerkesztőprogramjuk (vagy egy ehhez csatolt alkalmazás) erre lehetőséget nyújt.

A Google által értelmezhető description-szöveg jelentősen befolyásolja a keresési eredményeket. A név után ez a második szektor, amelyben a keresőrobotok a keresés indításakor a kért kifejezéseket azonosítani igyekeznek.

Tanácsok:

1. A pontosan és szakszerűen, a SEO-szempontok figyelembe vételével megfogalmazott 160 karakternyi leírásnak egyfelől meg kell ragadnia az oldal lényegét, másfelől tartalmaznia kell azokat a kifejezéseket, amelyekre az oldalt optimalizálni kívánjuk.

2. A description ne legyen a kulcsszavak puszta felsorolása, hanem álljon nyelvileg értelmezhető szószerkezetekből, akár egy vagy több mondatból.

3. Használhatjuk a leírást bizonyos keretek között reklámszöveg elhelyezésére is. Ez ugyan a honlapoptimalizálást nem segíti, de a Google-listákban oldalunkra találókat lényeges tényekről informálhatja. A csupakabra-tenyésztéshez visszatérve: a 'fedeztetés tenyészhímekkel akciós áron' akkor is fontos közlendők lehet, ha ezen szavak egyikere sem optimalizálunk

4. Akik a weboldal jtml-kódjába nem tudnak belenyúlni vagy nem értenek a programozáshoz, azok számára fontos lehet, hogy a egyes blogmotorok és kész oldalsablonokat alkalmazó más honlapkészítő programok adminisztrációs felületén meg lehet adni a blog vagy oldal rövid leírását, gyakran éppen az ide írtak épülnek be a honlap desctription tagjébe. Ez általában csak a főoldalra vonatkozik, de egyes programokban az aloldalak desctription tagjét külön is megadhatjuk (Wordpress-motorok esetében pl. a Palatinium SEO plugin segítségével).

4. Ha módunk van honlapunk minden egyes oldalának leírását külön-külön megadni, akkor hasznos, ha ezek különböznek egymástól. Azaz: minden egyes weblap számára szerkesszünk egyedi leírást. A Goggle (és a böngászó érdeklődők) számára ezzel megsokszorozzuk a találati lehetőségeket.

c) Keywords - a kulcsszavak

Weboldalunk kulcsszavait programozói szempontból a fejléc-kód (<head>) name="keywords" tagje tartalmazza, a kódot megírni vagy módosítani nem tudó honlaptulajdonosok hozzáférése csak akkor lehetséges, ha erre az oldalt előállító program lehetőséget ad Blogmotorok és honlapkészítő programok általában módot adnak a főoldali kulcsszavak megadására, egyes aloldalak esetében erre ritkábban van lehetőség.

A keywords tag jelentőségét illetően a szakmában nincs konszenzus. Sokak szerint a Google csak régebben tanúsított kiemelt figyelmet az itt megadott kifejezéseknek, később többször módosították az algoritmust, így a kulcsszavaknak a találati besorolásra gyakorolt befolyása eljelentéktelenedett. Van, aki szerint nem is érdemes foglalkozni kulcskifekjezések megadásával, mások azt szűrték le a tapasztalataikból, hogy az adott tagben elhelyezett kifejezések abban az esetben, ha magán a honlapon is megtalálhatók, mégis segítik az optimalizálást.

Tanácsok:

1. Ne használjunk túl sok kulcsszót. Ha egyes szavakról van szó, 10-12 lehet az ideális szám, ha többszavas kifejezések is vannak közte, elégedjünk meg kevesebbel. A tag hossz ne legyen több 100-120 karakternél.

2. Csak olyan kulcsszót adjunk meg a meta-tagban, amely az oldal webfelületén is megtalálható.

3. Tapasztalat: a kulcskifejezések felének érdemes speciálisnak, csak az oldalra jellemzőnek lennie, a másik fele azonban legyen általános jellegű. Így biztosítható leginkább, hogy a nagyon célzottan keresők és az általában tájékozódók egyaránt megtalálják oldalunkat.

4. Egyéb tényezők

A weboldal optimalizálás során legalább további 20-25 tényezőt érdemes figyelembe venni.

Ilyenek például a honlap szerkezetét és hierarchiáját érintő SEO-szempontok, ilyen a fő- és aloldalak viszonyának a kialakítása, a megfelelő könyvtár- és fájl-rendszer felépítése.

Jelentősége van a szövegmegjelenítésnek: egyáltalán nem mindegy például az, hogy a kulcsszavak milyen sűrűségben, hol és milyen módon-formában jelennek meg az oldalon - értve ezen mind formázási beállításokat, mind a nyelvi megjelenítést. A csupa egyforma megoldás például ront, a változatos használat viszont javít a honlap megítélésén.

Külön fejezetet érdemel a linkhasználat: a honlapok belső hivatkozásai, a főoldalakról az aloldalakra és a visszafelé mutató linkek, illetve a külső oldalakra mutatók - ezek közül mindegyiknek van néhány beállítási opciója, van link-szövege és van buborékszövege (amely a kurzornak a link fölé vitelekor jelenik meg) - egyáltalán nem mindegy, ezeket hogy alakítjuk ki.

Vannak továbbá a beépített, beszúrt objeltumok: képek, videók, keretek, widgetek, scriptek - ezek mindegyikének vannak beállítási lehetőségei - több is akad, amelynek hatása van az oldal SEO-optimumára. De azt is tudni kell, mi az, ami ilyen hatással nem rendelkezik, mi az, amit „nem lát” a Google - így értékelni sem tudja.

Láteznek továbbá ennél is speciálisabb vonatkozások, mint például a domain-többszörözés lehetősége (szakemberek között ez is vita tárgyát képezi) a honlap-duplikáció (amely viszont mindenki szerint kerülendő), léteznek a tartalmi egyezésekre és különbözésekre vonatkozó szabályok, van továbbá többféle átirányítás, léteznek a keresőmotoroknak bizonyos utasításokat adó további meta-tagek - stb., stb., stb.

Tanács: az Egyéb tényezők alatt csak vázlatosan említett ismeretek elsajátíthatók a szakirodalomból, illetve a több éves tapasztalat is sokat segíthet. Ha azonban nem akar hosszú időt tanulással és a tapasztalat megszerzésével eltölteni, akkor fordoljun olyan valakihez, aki már mind az elméleti tudást, mind a gyakorlati tapasztalatokat magáénak tudhatja.

A honlapoptimalizálás kreatív módszerei

A túlzott mértékű keresőoptimalizálást akár a Google-kereső meghekkelésének is tekinthetjük, hiszen az eljárás alkalmazása közben arra törekszünk, hogy befolyásoljuk a rendszer keresőalgoritmusa által kilistázott webcímek sorrendjét. Ám a Google fejlesztői tudatosan törekszenek arra, hogy kiszűrjék azokat a módszereket, amelyek valamilyen mértékben felülírhatják a kereső szempontrendszerét és csak azokat tartsák megengedetteknek, amelyek a természetes web-jelenségek közé tartoznak. Így váltak tiltottá a sok cég és profi által alkalmazott nagyipari eljárások és így váltak fontossá az egyéni ötletek, megoldások, a több fantáziát mutató „amatőr” optimalizációs technikák.

A Google kereső előbb a Panda algoritmus alkalmazásával szűkítette a keresőoptimalizálás megengedett módszereinek a körét, majd a Pingvin Algoritmus érvénybe léptetésével helyezett tiltólistára számos olyan rutin-eljárást, amelyet korábban a SEO-szakemberek előszeretettel alkalmaztak.

Így a weboldalak előbbre juttatása a Google találati listáin mára sokkal több kreativitást, egyéni megoldást követelő feladattá vált.

Aki ma honlapok optimalizálására vállalkozik, kerülnie kell péládul az „ipari linképítést”, linkfarmok és nagy linkfelhők létrehozását, az egyoldalú optimalizálást, a nem-természetes gyorsaságú linkgyarapodást és az erőszakos SEO-zás egyéb módszereit, súlyos szankciók követhetik a spam-blogok létrehozását és a spam-kommentelést, rossz pontot jelentenek a kamu-oldalak, az azonos tartalmakkal és hasonló URL-ekkel való trükközés, egyes linkkatalogusokban való szereplés; felkeltik a Google gyanúját az egyforma linkszövegek és buborékszövegek, a körbe-linkelés és a rendszeres oda-vissza-linkelés, stb.

Ezek helyett több saját ötletre, egyedi szövegekre, egyéni linképítési stratégiákra, röviden szólva: a keresőoptimalizálás kreatív módszereire van szükség. Bővebben: Kreatív honlapoptimalizálás

A honlap és a látogatói igények

A honlapok eredményességének két legfontosabb tényezőjéről esett eddig szó:

  • a releváns tartalom (mint ezt a középső hasáb első pontjában kifejtettük)
  • hatékony és sikeres optimalizálás, melynek révén a honlap a Google-listák élére kerül

Harmadikként érdemes foglalkozni ezzel is:

  • a böngészők igényei és szokásai

Az olvasói igények és szokások speciális szempontcsoportot képeznek - az ezen belüli tényezők akár meg is hiusíthatják a honlapkészítők terveit: ha senki sem kattint az oldalra, ha elenyésző az oldal nézettsége, ha senki sem keres rá a tartalmára, akkor hiába áll a Google-listák élén,

Hogy példát említsek. Valaki készít egy remek oldalt a madagaszkári kaméleonokat örökbe fogadó egyetemi tanár, Dr. Kállay Labord életéről és munkásságáról. Az oldal tartalma releváns, mert a legfontosabb információkat tartalmazza az adott személyről, szerepel részletes életrajza, említésre kerül néhány hóbortja, furcsa szokása. Gondos optimalizálással az honlap a Kállay Labord keresőkérdéssel fel is került az első találati helyre. ÉS MÉGSEM NÉZI SENKI AZ OLDALT!

Nyilvánvaló: a tanár úr működése még szűk körben sem képezi érdeklődés tárgyát.

Lehet-e a helyzeten segíteni? LEHET!

Ugyanis a hóbortos tudós - mint ez az oldalon szerepel is - örökbe fogadta a madagaszkári Labord kaméleonokat, sőt, eredeti nevét - Laborc - is kedvökér változtatta meg. Nem kell tehát mást tenni, mint az oldalt a személynév helyett az állatfaj nevére optimalizálni - bármilyen hihetetlen, az élővilágnak ez iránt a különleges faja iránt igen sokan érdeklődnek. Ha oldalunk első helyre kerül a fajnávre kereés listáján - akkor garantál honlapunk olvasottsága.

Persze: az olvasói-böngészői igények és szokások kutatása elmélyült szakmai tudást, sok-sok időt és megfelelő eszközöket igényel, az egyszerű mezei felhasználó számára ezek a lehetőségek vagy elérhetetlenek, vagy kevésbé ismertek. A keresőmarketing kérdéseivel szakmai vagy akár csak amatőr szinten foglalkozó honlaoptimalizátor azonban nem hagyhatja figyelmen kívül ezt a szektort sem.

A téma szövevényes, részleteibe elmerülni itt nem kívánunk, de egy fontosnak gondolt tapasztalatunkat megosztanánk.

Az oldal sikerességét célző erőfeszítésünk során mindenképpen érdemes tekintettel lenni arra, hogy a Google-használók igénye sajátos kettősséget mutat.

  • a) nagy hányaduk csupán bizonyos fogalmak jelentését, definícióját, rövid leírását keresi, s ha ehelyett egyből valamely téma „mélyében” találja magát, nem marad az oldalon: ő csak tudni akarja, voltaképp mi is az, amire rákeresett. Mondjuk érdekli a 'csupakabra' szó jelentése, de mitologikus eredetére vagy a zoológiai vonatkozásokra nem kíváncsi.
  • b) a keresők másik (kisebb) része kifejezetten ama mélyebb tartalmat keresi: már előtte is pontosan tudta, mit jelent a keresett szó, de újabb, mélyebb ismereteket, netán a fogalommal kapcsolatos friss tartalmakat, hivatkozásokat, aktuális információkat keres.

Tapasztalat: az a) kategóriájú böngészőt zavarja, ha nem talál rövid, definíció-szerű értelmezést, a b) típusú keresőt viszont egyáltalán nem zavarja, ha előbb olyasvalamit talál, amit amúgy is tud, és csak azt átugorva jut a feltehetően őt érdeklő ismerethez. Mindez azt jelenti, hogy a SEO-szempontú eredményesség érdekében a még oly speciális szakmai oldalakon is érdemes, sőt: szükséges alapismereteket közölni, azaz például megadni a keresett fogalom definícióját, leírását. Ha ezt valami okból mégsem tesszük meg, akkor adjunk eligazító linket.

Mi az a keresőmarketing?

A kereső-marketing webtevékenység, amelynek során az ezt végző személy vagy cég az internetes keresőprogramok találati listáinak felhasználása és befolyásolása révén hat a kereslet-kínálat piaci viszonyaira abból a célból, hogy az általa képviselt, támogatott, preferált internetes entitás kedvezőbb üzleti helyzetbe kerüljön.

Internetes entitáson azt a webszemélyiséget értem, aki-amely honlapok révén, közösségi oldalakon, fórumokban, katalógusokban, listákon stb. egy bizonyosként jeleníti meg magát. A keresőmarketing ennek az internetes egy bizonyosnak az entitását képező tartalmakat teszi minél elérhetőbbé, keresetté, népszerűbbé a webet leképező keresőtalálatok felhasználásával és befolyásolásával.

Mi az a Google PageRank?

GooglePageRank - Egy weboldal PR-erőssége (száma) azt mutatja, hogy a Google keresőalgoritmusa mekkora jelentőséget, milyen internetes-webes értéket tulajdonít az adott szájtnak. Tudományosabb megfogalmazásban: a PR-érték azt mutatja, mekkora a valószínűsége annak, hogy az világhálón szörfözők az adott oldalra rátalálnak. Ezt elég bonyolult képlet alapján lehet kiszámítani - de ehhez még ismerni kell az adott weblapra mutató összes linke, sőt, azokat is, amelyek a linkeket küldő oldalakra, illetve a linket küldő oldalakat linkelő oldalakra (stb.) mutatnak. A PR-t meghatározó igen bonyolult algoritmus ismeretére a gyakorlatban nincs égető szüksége még a SEO-val foglalkozó szakembernek sem - egy-egy honlap értékszámát azonban pontosan ismernie kell és ennek változásából fontos következtetésekt vonhat le.

Mivel a honlapok előbbre juttatása a Google találati listáin leginkább külső támogatással történik azon a réven, hogy más webhelyekről hivatkozunk, azaz linkeket küldünk az adott honlapra, ezért figyelembe kell venni a külső linkek erejét. A külső link akkor hatékony, ha olyan oldalakról érkezik, melyeket a Google fontosnak tart és magasra értékel. Az a honlapokat optimalizáló szakember, akinek számos magas PR-értékű saját oldala van, hatékony és stabil webtámogatást tud nyújtani a gondjára bízott lapok számára.


 © liberall.hu / seo.liberall A honlap készítője, működtetője (elérhetőség, adatok): Balla D. Károly
google keresőoptimalizálás
Honlap-SEO

link-építés: laptop marketing szolgáltatás
Első SEO honlap Google optimalizálás szakértő

laptop szerviz budapest - google első honlap

Weboldalak Google-helyezésének javítása legális keresőmarketing eszközökkel. Komplex honlaptartalom optimalizáció és kreatív linkprofil építés. SEO 2017 tavaszán: Laptop számítógép szerviz Budapest: notebook alkatrészek: tablet kijelző csere, laptop akkumulátor töltő. Sms kártya billentyűzet mobil PC-re. Tartalommarketing: Télikertépítés. Pergola, üvegház tervezés, ajtó-ablak gyártás. Teraszbeépítés. Pro memoria: Szamizdat sajtó Kárpátalja. PR-cikk elhelyezés, szövegrás, honlapoptimalizálás - organikus Google első hely.

Honlap optimalizálás, weboldal optimalizálás - SEO

SEO Honlapoptimalizálás és Kereső optimalizálás - JÓ ÁRON, kedvező áron, olcsón. Weboldalak optimalizálása Google keresőhöz. Linképítés, linkmarketing, keresőmarketing, honlap-seo, honlap optimalizálás, google honlapoptimalizálás, keresőoptimalizálás, keresőmarketing, web, net, kereső. Ingyen tanácsok kezdőknek.

Honlap-SEO - Honlapok optimalizálása Google kereséshez

SEO = Honlapok Keresőoptimalizálása. Honlapoptimalizálás - Google Kereső Optimalizálás, web-SEO, net-seo. Honlapok optimalizálása, Google keresés, keresőmarketing, honlapok, seo optimalizálás, google, honlapoptimalizálás, keresőoptimalizálás, keresőmarketing, web, net, kereső, internet, weblap, oldal, weboldal, link, linkek, linkmarketing, linképítés, webtámogatás, kreatív honlapoptimalizálás, net, webtámogatás, linkhálózat, linkfelhő, ipari linképítés, lista, katalógus, jegyzék, külső linkek, anchor text, title, description, keywors, kulcsszó, kulcsszavak, kulcsszavas link, releváns tartalom, domain, aldomain