Kreatív linképítés - link building - linkmarketing - SEO

honlap seo
HONLAP_SEO
keresomarketing
Keresőarketing
keresooptimalizalas
KeresőOptimalizálás
honlapoptimalizalas
HonlapOptimalizálás
linkepites
Linképítés
weboptimalizalas
WebOptimalizálás

Hatékony linktámogatás

Valamely honlap csak akkor lehet eredményes a konkurens weboldalak között, ha a profilját érintő legfontosabb kulcsszavakkal indított Google-keresések találati listáján vezető pozíciót szerez.

Ennek eléréséhez általában nem elegendő a jól megszerkesztett tartalom és a szép dizájn, még akkor sem, ha a honlap kialakítása a keresési szempontok figyelembe vételével történt.

Külső támogatásra is szükség van!

A tartós eredményesség érdekében egy adott honlapra:

  • minél hosszabb időn át
  • megfelelő mennyiségű
  • minél jobb minőségű
  • és minél nagyobb erejű

linkeknek kell mutatnia külső webhelyekről.

(A linkek mennyisége a támogatásban részt vevő külső honlapok számától, minőségük leginkább a küldő helyeknek az adott témában mutatott relevanciájától, a linkek ereje pedig főként a küldő oldalak PageRank értékétől függ - részletesebben lásd a középső hasábon.)

A megfelelő külső web-támogatás létrehozása érdekében olyan linkrendszert, a linkek olyan hálózatát kell létrehozni, amely elegendően nagy hatást fejt ki ahhoz, hogy a céloldal Google-pozíciói a szükséges mértékben erősödjenek.

Lényegében azt a munkát nevezzük így:

linképítés

vagy a mára a magyar szóhasználatban is meghonosodott angol szakkifejezéssel:

link building

A hatékony linképítéshez - különösen a Google új és újabb szigorításai miatt - nagy körültekintésre és egyedi megoldásokra van szükség, illetve arra, hogy aki a linkrendszer felépítését vállalja, az elegendő számú és minőségű, nagy linkértékű honlapot tudjon bevonni a támogatásba.

Ezt leginkább akkor tudja megtenni, ha kiterjedt és megbízható saját webbázissal rendelkezik. Olyannal, amelyre támaszkodva és a kreatív linképítés egyéni módszereit alkalmazva az Ön honlapját is a Google-listák élére juttathatja.

sms marketing

SMS marketing

Mobiltelefonra szövegüzenet küldése webfelületről - online tömeges sms szolgáltató

Kampánymarketing - sms küldő online szolgáltatás

Aki manapság az interneten valamilyen szolgáltatást vagy árut keres, a Google keresőt veszi igénybe. De a kilistázott találatok közül általában csak az élen találhatókra kattint. A második és harmadik tizesig estleg még eljut - de tovább szinte soha. Épp ezért azok, akik világhálós felületen saját tartalommal jelennek meg és fontos számukra, hogy minél többen elérjék, megtalálják a honlapjukat, azok számára világosnak kell lennie, hogy üzleti szempontból nagy a jelentősége annak, hogy egy cég vagy vállalkozó honlapja az egyes keresőkifejezésekre adódó Google-lista hányadik helyén szerepel. Csak az élre kerülő weboldalak hozhatnak megbízást, ügyfelet, vevőt, partnert, új kapcsolatokat. Ha nincs az első 30-ban, esélye minimális. Ha az első 10-ben szerepel: nyerő lehet!

Juttasa honlapját Ön is nyerő pozícióba!

szamizdat téliker

Szamizdat télikert

Télikert építés, tervezés, gyártás - szamizdat generáció

x y z nemzedék

 
FŐOLDAL:
 
ALOLDALAK:

Elégedetlen a honlapja Google-pozíciójával? Hiába figyelt arra, hogy weboldala keresőbarát legyen - a legfontosabb kulcsszavak találati listáink mégsem szerepel elég jól?
Nem nehéz rájönni: honlapjának valószínűleg hatékony külső linktámogatásra lenne szüksége.

Mi az a link building?

Link building (magyarul: linképítés) - online tevékenység, amelynek során egy bizonyos adott honlap számára külső webhelyekre támaszkodva webtámogatást hozunk létre és tartunk fenn. Módja: a linképítésbe bevont weblapokon a támogatott honlapra mutató linkeket helyezünk el. Célja: a külső linkek révén az adott honlap előbbre juttatása a keresőprogramok találati listáink.

Kreatív linképítés

A Google két legutóbbi algoritmus-frissítései óta (Google Panda és főleg Google Penguin Algorithm) a linképítés - és a maga a SEO - lehetőségei nagy mértékben megváltoztak. A korábban bevált módszerek használhatatlanná váltak, a jól kidolgozott rutinszerű eljárások időnként több kárt, mint hasznot hoztak egy-egy honlapnak.

A Google ma már szigorú szankciókkal, jó esetben a listákon történő durva hátrább-sorolással (20-30 vagy akár 100 pozíciónyi visszaesések), rosszabb esetben a találati lista egészéről történő kitiltás bünteti a kifogásoltnak ítélt keresőoptimalizálási módokat.

A link biuldingot illetően a tapasztalatokból ítélhetően a Google titkos fekete listájára került többek között:

  • a spamoldalakról való linkelés
  • az „ipari linképítés” (igen sok hivatkozás megjelenése rövid időintervallumon belül)
  • egyes fizetett linkkatalógusokban való szereplések
  • egyoldalú linképítés (amikor péládul csak az optimalizált portál főoldalára mennek linket - az aloldalakra viszont nem)
  • a túlzott méretű linkfelhők használata (például a weblapok láblécében)
  • sok azonos linkszövegű és buborékszövegű (anchor text) hivatkozás használata
  • túl sok irreleváns link
  • túl sok szimmetrikus (oda-vissza) linkelés (a linkcserék velejárója)
  • körbelinkelés (minden oldal linkeli a rendszer összes többi oldalát)
  • egyéb erőszakosnak és/vagy természetellenesnek minősített linkelési módszerek

A „tiltások” pontos listáját a Google legbelsőbb emberein kívül senki sem ismeri, és adekvátnak tekinthető ismeretek arról sincsenek, valójában mi is számít a még megengedett, mi a rosszalt vagy mi a kifejezetten szankcionált eljárások közé, ám a tapasztalat azt mutatja, hogy az erőszakos, gyors, túlságosan célirányos linképítésnek vége.

A Google felismeri és bünteti a linkek nem természetes gyarapodást, az erőszakos keresőoptimalizálást, az olyan linképítést, amely mögött valamifajta Google-heckelés sejthető.

Ezzel előtérbe került a kreatív linképítés, mely rutinszerű, mechanikusan alkalmazott módszerek helyett egyedi stratégiákra és saját ötletekre támaszkodik, miközben a támogatott honlap számára a link building szakembere kifejezetten e célból épített egyedi támogatói webrendszert hoz létre.

Az ilyen rendszer egyedileg tervezett struktúrával rendelkezik, vannak központjai és perifériái, vannak statikus és dinamikus elemei.... (folyt köv.)

Linképítés - a külső linkek fontossága és hatékonysága

Aki valaha is foglalkozott honlapok optimalizálásával, tisztában lehet azzal, hogy egyfelől nagyon fontos az adott honlap milyensége, másfelől viszont a sikert leginkább külső webtámogatással lehet elérni, azaz más honlapokon elhelyezett hivatkozások révén. Különösen igaz ez új, még be nem járatott, kevéssé ismert weboldalak esetében.

Ha oldalunk nagyszerűségét nem kürtöli szerte a világsajtó, ha nem mondják be a címét a televízióban, ha nem vesszük igénybe az online fizetett hirdetéseket, akkor egyszerűen nincs más mód arra, hogy a honlapunkat ismertté, keresetté tegyük, mint az, hogy elérjük: a Google szállítsa nekünk az érdeklődőket: megrendelőt, vevőt, partnert, ügyfelet, megbízót.

Hogyan tudjuk elérni, hogy a Google ezt a szívességet megtegye nekünk?

A feladat ennyi: „meg kell győzni” a nagy keresőprogramot: honlapunk fontos információkat, releváns tartalmat hordoz, érdemes ide terelni azokat, akik a nálunk szereplő fogalmakra, kifejezésekre rákeresnek.

Ez persze sokkal könnyebb feladat abban az esetben, ha a honlapunk valóban értékes tartalmat hordoz és valóban megfelel azoknak a kritériumoknak, amelyeket értékelnek az internetezők - a „meggyőzés" ez esetben inkább csak egyfajta figyelem-ráterelést jelent. - Ez a tevékenység voltaképp maga a keresőoptimalizálás, amelynek során egyfelől magát a honlapot tesszük „kívánatossá”, másfelől „terelőtáblákat” helyezünk-helyeztetünk el nagy cybersztrádán - annyit és olyanokat, hogy a szörfölők könnyen ránk találhassanak.

A web világában maga a Google keresőprogram a legnagyobb szörfölő, alaposan megvizsgálja weboldalunkat, és sorban beazonosítja az összes kihelyezett terelőtáblát. Értékeli őket, összeveti másokéival és egy igen bonyolult és pontosan csak a rendszer legbelsőbb emberei által ismert algoritmus alapján minden egyes keresőkérdésre szigorú szempontok szerint rangsorolt találati listát prezentál. Ezen a listán jól szerepelni és ezzel valószínűvé tenni, hogy a neten szörfölők véletlenszerűen, a tudatos keresők pedig célzottan a mi oldalunkra kattintanak - ez voltaképp a SEO legfőbb célja.

A használt metafora nem túl bonyolult, könnyen megfejthető: a terelőtáblák külső, „idegen” oldalakra kihelyezett linkek, maga a szisztematikus kihelyezése pedig nem más, mint link building, vagyis a linképítés - konkrét célt szolgáló linkrendszer létrehozása.

De vajon hogyan építsünk hatékony link-hálózatot? Mitől lesz hatékony a linkek rendszere? Természetesen maguktól a linkektől. Attol, hogy hány különböző webhelyről mutat hivatkozás a céloldalra, és hogy milyenek is ezek a küldő weboldalak.

A linkek száma nagy jelentőséggel bír, de talán ennél is fontosabb a linkek minősége. Ezt pedig elsősorban a következő tényezők határozzák meg

  • a linkek relevanciája
  • a linkek ereje
  • a linkek stabilitása (idő-faktor)
  • a linket küldő oldal dinamikája
  • a linkre eső parciális érték

Relevancián azt értjük, hogy a linket küldő oldal tartalma az adott kulcskifejezés vonatkozásában mennyire tekinthető relevánsnak (edekvátnak, mérvadónak, megfelelőnek...).

A link erejét a küldő oldal GooglePageRank értéke határozza meg. (A PR-számot meghatározó algoritmus mögött 10-es (más források szerint 5-ös) kitevőjű exponenciális függvény áll, így az oldalra találás valószínűsége is ilyen mértékben növekszik (ha a 0 PR 1-et, akkor az 1 PR 10-et, a 2 PR 100-at, a 3 PR 1000-et sb. jelenti. A linkerő közel sem növekszik ilyen mértékben, de kétszereződésről nyugodtam beszélhetünk, azaz a 4-es PR értékű oldalról küldött link 16-szor erősebb, mint a 0 értékűről küldött...)

A link stabilitásáról annak függvényében beszélünk, hogy milyen hosszú ideig van kihelyzve a link egy adott külső oldalra. Nyilvánvaló, hogy egy hatását 2 éven keresztül kifejtő hivatkozás hatása sokkal jelentősebb, mint egy olyan linké, amely csak 3 hónapig szerepelt az oldalon.

A linket küldő oldal dinamikáján a Google-indexációk közt eltelő átlagos időt értjük. Belátható, hogy ha egy webhelyet csupán kéthavonta látogatnak meg a Google-robotok, akkor a rá kihelyezett link hatása gyengébb, mint olyan esetben, ha a küldő oldal heten vagy akér naponta kerül indexálásra.

A link parcilis értéke attól függ, hány különböző link szerepel a küldő honlapon. Ha sok a link, az oldal ereje bizonyos mértékben megoszlik közöttük, ha kisebb a számuk, a linkerő ezekben összpontosul.

A legfontosabbnak tekinthető fenti faktorok vizsgálatával nagyjából felbecsülhető a linképítésbe bevont hivatkozások külön-külön is értékelhető hatása, illetve megbecsülhető a felépített linkrendszer összesített effektivitása.

Bizonyos viszonyszámokat is tartalmazó részletesebb leírás itt olvasható:

Bejövő linkek SEO-hatékonysága - becslés, számítás

A honlapok jó szereplését a keresési találatok között a honlapoptimalizálás (keresőoptimalizálás) útján érjük el. E tevékenység egyik része magán a honlapon végzett munka, másik része a külső webtamogatás: más lapok bevonásával, linkhálózat létrehozása és fenntartása, azaz linképítés - link building - révén érjük el a céloldal pozíciójának a javulását.
linkfelhő - link építés
Linkmarketing - linképítés - link building

A tágabb és a szűkebb értelemben vett honlapoptimalizálás

A legtöbben ugyanazt értik a honlap optimalizáláson és a kereső optimalizáláson, olykor linképítésen, sőt keresőmarketingen is.

A fogalmak összemosása még szakmai szinten sem ritka. Tágabb értelemben az adott szakkifejezések valóban használhatók egymás szinonimájaként, de az egyes tevékenységi formákat és munkafázisokat mégis érdemes elkülöníteni egymástól.

A honlapoptimalizálás tágabb jelentésének leírását az alábbi linkre kattintva olvashatják:

- a szűkebb értelembett vett on-site optimalizáció meghatározását itt adtuk meg:

A jelen oldal az of-site optimalizációval, lényegében a linképítéssel, annak is kreatív lehetőségeivel foglalkozik.

Mi az a keresőmarketing?

Keresőmarketing: tevékenység, amelynek során az keresőprogramok találati listáinak felhasználása és befolyásolása révén hatnak a piaci net-viszonyokra abból a célból, hogy valamely támogatott online szereplő kedvezőbb üzleti helyzetbe kerüljön.

Mi az a Google PageRank?

A Page Rank lényegében azt jelzi, milyen fontosságot tulajdonít a Google egy weboldalnak. Részletesebben:

Link építés, SEO-Google

linképítés

 


Linképítő oldalak (except lábléc)

Az Arvisura linképítés

A keresőoptimalizálással foglalkozó szakirodalom tényként kezeli az állítást, hogy az Arvisura-típusú linképítés kidolgozása Dr. Kállay O. Béla pszichiáterhez fűződik. Az informatikában sokáig autodidaktának számító professzot 2006-ban Alberd Yollaka finn web-kutató információelméleti sejtésére alapozva kidolgozta a korszerű linképítés újszerű elméletét, amely a Google Pingvin Algoritmus 2.0-ás frissítése után gyakorlatilag is beigazolódott. A kárpátaljai születésű magyar kutató által kidolgozott speciális keresőoptimalizálásnak a linképítésre vonatkozó útmutatói Arvisura Tanítás néven váltak ismerttá mind szakmai, mind laikus körökben. Minden egyes alkalommal, amikor a linképítők megbizonyosodnak a tézisek igazságáról, így kiáltanak fel: az Arvisura Tanítás igaz és letölthető!

 

 © liberall.hu / seo.liberall A honlap készítője, működtetője (elérhetőség, adatok): Balla D. Károly
google keresőoptimalizálás
Honlap-SEO

link-építés: laptop marketing szolgáltatás
hardware service: notebook akkumulator tolto #

laptop szerviz budapest - google első honlap

Weboldalak Google-helyezésének javítása legális keresőmarketing eszközökkel. Komplex honlaptartalom optimalizáció és kreatív linkprofil építés. SEO 2017 tavaszán: Laptop számítógép szerviz Budapest: notebook alkatrészek: tablet kijelző csere, laptop akkumulátor töltő. Sms kártya billentyűzet mobil PC-re. Tartalommarketing: Télikertépítés. Pergola, üvegház tervezés, ajtó-ablak gyártás. Teraszbeépítés. Pro memoria: Szamizdat sajtó Kárpátalja. PR-cikk elhelyezés, szövegrás, honlapoptimalizálás - organikus Google első hely.

Tartalomoptimalizálás + Linkmarketing

Egy honlap előmenetelének záloga a minőségi honlaptartalom és jól felépített linkprofil. Mindkettő esetében elsődleges szempont a kulcsszavas relevancia: manapság honlapoptimalizálás elképzelhetetlen a releváns kontextus kialakítása nélkül.

 

Link building - Linképítés - SEO

Linképítés, linkbuilding, linkek, link building - linkmarketing. Hatékony és kreatív LINKÉPÍTÉS KEDVEZŐ ÁRON. Honlapoptimalizálás, Google kereső optimalizálás, honlap-SEO, kreatív egyedi linképítés, link building, seo eljárások, link elhelyezése, linket tesz ki, kitenni a linket, hová lehet, kell, célszerű elhelyezni a linkeket? Linkmarketing, linkelő honlap, link-optimalizálás, link epites, google-linkek, honlapoptimalizálás, keresőoptimalizálás, web building, site building, linkhálózat, honlapépítés, link marketing. Kreatív szövegírás, egyedi linkszövegek, egyedi link szöveg, linkepites, anchor text, horgonyszöveg, buborékszöveg.

Honlap-SEO - Honlapok optimalizálása Google kereséshez

SEO = Honlapok Keresőoptimalizálása. Honlapoptimalizálás - Google Kereső Optimalizálás, web-SEO, net-seo. Honlapok optimalizálása, Google keresés, keresőmarketing, honlapok, seo optimalizálás, google, honlapoptimalizálás, keresőoptimalizálás, keresőmarketing, web, net, kereső, internet, weblap, oldal, weboldal, link, linkek, linkmarketing, linképítés, webtámogatás, kreatív honlapoptimalizálás, net, webtámogatás, linkhálózat, linkfelhő, ipari linképítés, lista, katalógus, jegyzék, külső linkek, anchor text, title, description, keywors, kulcsszó, kulcsszavak, kulcsszavas link, releváns tartalom, domain, aldomain