Linképítés árak
Ha a tippek és módszerek kevésbé, hanem csupán a linképítés árak érdeklik, ide kattintson: linképítő csomag árak. Ha SEO-tippeket és szakmai tanácsokat szeretne kapni, erre vezet az út: tippek kezdő linképítőknek. Itt pedig igen részletes leírásokat olvashat > saját kreatív linképítési módszereimről.
Mitől függ a linképítő munka ára?
A linkprofil kiépítésének árait illetően megjegyzem, hogy bár a prémium csomagokban szabott havidíj szerepel, de minden elvállalt projekt egyedi megállapodás tárgyát képezi, leginkább azért, mert a linképítő munka ára sok konkrét körülménytől függ:
- milyen minőségű az adott honlap, mennyire keresőbarát
- hány kulcsszóról van szó, ezek mennyire keresettek
- melyek a célzott weboldal induló Google-helyezései
- mekkora a konkurens weblapok száma és ereje
- hány hónapra tervezhető a projekt futamideje
- a linképítés árak milyen elszámolással realizálódnak
Éppen ezért Önnek ajánlatos az előzetes tájékozódás után itt > árajánlatot kérnie.
Miért szükséges a linképítés a jó Google-helyezéshez?
Valamely honlap csak akkor lehet eredményes a konkurens weboldalak között, ha a profilját érintő legfontosabb kulcsszavakkal indított Google-keresések találati listáján vezető pozíciót szerez. Ennek eléréséhez általában nem elegendő a jól megszerkesztett tartalom és a szép dizájn, még akkor sem, ha a honlap kialakítása a keresési szempontok figyelembe vételével történt. Külső támogatásra is szükség van!
A tartós eredményesség érdekében egy adott honlapra:
- minél hosszabb időn át
- minél jobb minőségű
- minél nagyobb erejű
- minél több domain alól indított
- minél nagyobb mennyiségű
linknek kell mutatnia külső webhelyekről. A Google kereső a tartalmi értékelésen túl ezek alapján ítéli meg a honlap fontosságát egy témában, illetve azt, hogy ennek a témának a kulcsszavaira nézve mennyire hiteles a website, közölt információi mennyire relevánsak.
Magyarázat:
- A linkek minősége aszerint állapítható meg, hogy 1) mennyire értékes weblapon található, és az 2) mennyire mérvadó a témában (mekkora a küldő helyeknek az adott témában mutatott relevanciája)
- a linkek erejét manapság a küldő oldal MOZ Domain Authority és Page Authority mutatószámai alapján mérjük (1-9: igen gyenge 10-15 gyenge, 16-25 nem gyenge, 25-45 erős, e fölött nagyon erős)
A megfelelő külső web-támogatás létrehozása érdekében hivatkozások olyan hálózatát kell létrehozni, amely elegendően nagy hatást fejt ki ahhoz, hogy a céloldal Google-pozíciói a szükséges mértékben erősödjenek. Lényegében a keresőoptimalizálás (SEO) területén ezt a munkát nevezzük így: linképítés, vagy a mára a magyar szóhasználatban is meghonosodott angol szakkifejezéssel: link building.
A hatékony linkprofil építéshez – különösen a Google új és újabb szigorításai miatt – nagy körültekintésre és egyedi megoldásokra van szükség, illetve arra, hogy aki a visszacsatolási backlink-rendszer felépítését vállalja, az elegendő számú és minőségű, nagy értékű honlapot tudjon bevonni a támogatásba. Ezt leginkább akkor tudja megtenni, ha kiterjedt és megbízható saját webbázissal rendelkezik. Olyannal, amelyre támaszkodva és a kreatív linképítés egyéni módszereit alkalmazva az Ön honlapját is a találati oldalak TOP mezőnyébe juttathatja. Ennek a munkának megvan az ára.
Havidíjas és sikerdíjas link building

A havidíjas linképítés ára: 110 eFt – 220 eFt
Linképítési árak
Mivel ez a tevékenység speciális szaktudást igényel és jelentős időráfordítással jár, ezért a linképítés ára még szerényen számított óradíj esetében is magas. A szakmában az 5.000-10.000 Ft közötti óradíj számít átlagosnak, és ha azzal számolunk, hogy a SEO-szakember a hónap 22 munkanapján csak 1-1 órát foglalkozik egy konkrét honlap linkprofiljának a felépítésével, akkor
a havidíjas linképítés ára
110.000 Ft / hó és 220.000 Ft / hónap között adódik
A legtöbb keresőmarketing ügynökség úgynevezett prémium linképítést hirdet és kecsegtetően alacsony csomag árakat szab meg. Az egyik legismertebbnél a minimum csomag ára 60.000 Ft / hónap, de ezért mindössze havi 10 db kulcszavas egyedi link elhelyezését ígérik, ráadásul kizárólag PR-cikkekben. Persze: ha az árba a tíz cikk megírásának és megjelentetésének az árát is belevesszük, akkor az ajánlat igen kedvező, de egyrészt a linkenkénti hatezer forint mégis kicsit borsos, másrészt 10 link úgyszólván semmire sem elég még gyenge konkurenciaversenyben sem, harmadrészt nem árulnak el semmit a megjelenések helyéről (tíz gagyi blog?), negyedrészt tudható, hogy kizárólag PíáR-cikkekben elhelyezett kulcsszavas linkekkel operálni kockázatos: a linkprofilnak sokrétűnek, színesnek kell lennie, nem csupa azonos származásúnak. Több SEO-cég pedig még mindig a már rég tiltottnak számító módszereket alkalmazza: linkkatalógusokat, fizetett hirdetési oldalakat használ, kockáztatva a hátrasorolást.
A sikerdíjas linképítő munka ára
mindig a konkrét helyzettől és a megbízó elvárásaitól függ. A magas kockázat miatt én ilyen megbízást nem vállalok, és általában a havidíjat is előre kérem. A linképítés árak mindig írásbeli megállapodás tárgyát képezik. Csak tájékoztató jelleggel érdemes kiinduló pontnak tekinteni a prémium linképítési csomagok árát. PR-cikk elhelyezés.