Google keresőoptimalizálás, linképítés

A keresőoptimalizálás és prémium linképítés alapjai Ma már minden honlaptulajdonos ismeri ezeket a kifejezéseket: weboldal optimalizálás, kulcsszavas helyezés javítás, PR-cikk írás és megjelentetés. És majd mindenki azt hiszi, hogy ezek lényege a linképítés. Vagyis annak elérése, hogy az adott honlapra minél több külső webhely hivatkozzon. Ezzel megugrik az organikus forgalom. Mégpedig azért, mert oldalunk a Google találati lista helyezései között jó pozíciókat szerzett. És ezzel a vélekedéssel nem is tévednek>…> a SEO-cikk folytatódik

Google kereső marketing tippek

google kereső marketing

Keresőmarketing tippek – helyezésjavítás, forgalomnövelés Tanácsadás a SEO-szakértőtől honlap Google előresoroláshoz A szakmai témát körbejárva a H1 cím szavaival akár el is játszhatnánk: benne foglaltatik a Google kereső mint univerzális és intelligens webtartalom-kereső és rangsoroló szoftver, amely program top helyezéseinek megszerzéséhez ad tippeket a SEM-szakértő, hogy végezve a weboldal optimalizálást legyenek érvényes szempontjaink, és segíthesse tanácsadást specialistaként a laikusok munkáját, de benne van kulcsszóként a Google keresőmarketing is, mint annak>…> a SEO-cikk folytatódik

Google találati lista helyezés – Hogyan lehet befolyásolni?

google találati lista

A Google találati listában való helyezés hozzájárulhat egy cég bukásához vagy felemelkedéséhez. Ugyanakkor ezek a helyezések nincsenek kőbe vésve, így keresőoptimalizálás által előbbre lehet hozni a weboldalt a találati listában. Google találati lista helyezés  Gyakran fordulnak elkeseredve a webáruház vagy weboldal tulajdonosok szakemberhez, mivel a weboldal nagyon hátul van a találati listában és bárhogy is próbálkoztak, semmi nem segített. A találati listában való elhelyezkedést számos tényező befolyásolhatja. Az egyik legegyszerűbb,>…> a SEO-cikk folytatódik

honlap seo keresőoptimalizálás

Honlap-SEO Google-kereséshez Keresőoptimalizálás alapok a SEO-szakember szerint A weboldalak organikus helyezésének javítása céljából végzett klasszikus  keresőoptimalizálás vagy más szóval honlap-SEO (ahol a SEO a Search Engine Optimization angol kifejezés rövidítése) két munkafolyamatot egyesít. A helyezésjavítás 1) on-site és 2) off-site tevékenységgel érhető el, az első a weboldal optimalizálás, amelynek során egyrészt a honlap általános kondíciót feleltetik meg a keresőszempontoknak, másrészt azt igyekeznek elérni, hogy a weblap az előre meghatározott egy>…> a SEO-cikk folytatódik

A Google keresőben előre kerülni

google keresőben előre kerülni

Hogyan lehet a Google keresőben előre kerülni? Minden weboldal-tulajdonos álma a Google első helyére kerülés, de ha a választott kulcsszó keresettsége jelentős, a jól optimalizált konkurens honlapok száma pedig magas, akkor a vezető találati pozíciókért folyó versenyben az első oldal megcélzása is épp eléggé komoly feladat. Mivel egy kedvezőtlen, nagyon sokadik helyről induló weblap esetén TOP 10 eredményre a SEO-projektum során általában csak hónapok múltán számíthatunk, az első sikert eleinte>…> a SEO-cikk folytatódik

Gépi intelligencia – Szemantikus SEO

google helyezés javítás

Szemantikus honlap-keresőoptimalizálás Weboldal optimalizálás Google kereséshez A Google-algoritmusok intelligens működése lehetővé tette, hogy a weben a keresés a kulcsszavas találatoknál komplexebb és adekvátabb eredményt adjon. A keresőszoftverek képesek egy-egy fogalom teljes szemantikus kontextusát feltérképezni és adatbázisba menteni úgy, hogy ne csak a pontos kulcsszavak, hanem a hozzá rendelt más információk alapján is visszakereshető legyen a fogalmi háló bármely gócpontja. Ennek a módszernek muzsikál alá a szemantikus keresőoptimalizálás, amely ugyanennek a>…> a SEO-cikk folytatódik

Tartalommarketing a keresőoptimalizálásban

A tartalommarketing speciális alkalmazása Hogy a Google-szempontú keresőoptimalizálás gyökeresen átalakult az utóbbi években, azt senki nem vitatja. A változást leginkább az váltotta ki úgy 2011-12-től kezdődően, hogy a Googlekereső új feltételeket kezdett szabni és a SEO (a keresőoptimalizálás) korábbi eljárásai fokozatosan nemcsak használhatatlanná váltak, hanem alkalmazásuk szankciókat is vont maga után: a tilalmassá vált módszerekkel előbbre juttatott weboldalakra büntetést szabtak a fokozatosan bevezetett új és újabb büntető algoritmusok. Előbb a>…> a SEO-cikk folytatódik

Google első oldal – Top10

Hogyan lehet a Google első oldalára kerülni? Egy turista megkérdez egy járókelőt Budapesten: „Mondja kérem, hogy jutok a Zeneakadémiára?” Kis gondolkozás után: „Sok-sok gyakorlással”. Valahogy így van a Google első oldalára kerüléssel is: hiába várnánk a SEO-szakembertől, hogy megmondja, melyik villamosra kell felszállni, melyik rövid út vezet célba, hogyan lehet gyorsan és biztosan egy honlappal az első találati oldalra kerülni – mert aki valamelyest ismeri a nagy keresőprogram működését, az>…> a SEO-cikk folytatódik

Első hely a Google keresőben

A Google szempontrendszere Egy honlap keresőtalálati helyezése a Google hivatalos közlése szerint 200 tényező alapján alakul ki, de ezen tényezők mindegyike alá átlagosan 50 szempont tartozik. A cég belső emberein kívül a rangsorolási szempontokat senki nem ismeri, de ha ezekről sejthető is jó néhány, azt végképp nem tudni, melyik tényezőnek mekkora a szerepe a találati lista kialakulásában. Ráadásul az értékelési rendszer folyton változik, új és új rangsorolási faktorok lépnek érvénybe,>…> a SEO-cikk folytatódik