Így növelhető a produktivitásunk!

Hogyan növelhető a produktivitásMegkérdőjelezhetetlen, hogy vannak olyan emberek, akiknek egyszerűen jobban megy az, hogy hatékonyak legyenek, míg mások, akárhogy is próbálkoznak nem tudják igazán hatékonyan végezni a dolgukat.

Hogyan növelhető a produktivitás?

A következő pontokban tippeket adok, hogy milyen módszerek segíthetik, hogy hatékonyabbak legyünk:

  • felkelés után alakítsunk ki reggeli rutint
  • a zavaró tényezőket kizárva a legfontosabb feladattal kezdjük a napot
  • használjunk fel minden percét a napnak
  • használjunk naptárt/bullet journal* a feladataink vezetésére
  • töltsünk értékes perceket családunkkal, barátainkkal, hogy legyen lehetőségünk feltöltődni
  • összpontosítsuk a feladatainkat, hogy minden napnak legyen meg a maga feladata
  • ne töltsük feleslegesen az időt emailek olvasásával, koncentráljunk a lényeges dolgokra

Mi a bullet journal?

Egy tervező, amely segíteni fogja a fejedben lévő káosz rendszerezését.

A bullet journal módszertől távol állnak a barokki körmondatok, a lényege épp az, hogy gyorsan, röviden rögzítsd a számodra szükséges információkat. Mindezt persze átlátható módon.

Minden fontos egy helyen lesz, akár hosszútávon is. Szimbólumok, jelek segítenek abban, hogy el tudjunk igazodni és mindent megtalálj, ami csak fontos lehet.

Vannak kötelező tartalmi elemei:

  • index: a napló elején található, mint egy tartalomjegyzék. Elmagyarázza, hogy melyik jel vagy szimbólum mit jelent és milyen fontosabb részek hol találhatók.
  • future log: minden jövőbeni dolgot rögzíthetsz, legyen az egy születésnap vagy egy utazás, bármi, ami időhöz köthető
  • monthly log: havi bontásban találhatod meg benne a feladataidat; ill. bármit, amit abban a hónapban szeretnél, legyen az akár valaminek a megvásárlása
  • daily log: a monthly log-hoz hasonlóan napi szintre bontva találod meg a feladataidat, jegyzeteidet

Legyen minél hatékonyabb és érezze jobban magát a bőrében!

Zavarja a súlyfeleslege és emiatt nem érzi jól magát a bőrében?

Akkor ismerje meg a lehetőséget, amivel végre megszabadulhat a fölös kilóktól. Kipróbálhatjuk a fogyasztószereket (mint az Adipex P, Genesis Sibutramine, Genesis Clenbuterol). Segítenek abban, hogy ne érezzük folyton azt, hogy farkaséhesek vagyunk és valamit mindenképp ennünk kell. Így kevesebb kalóriát viszünk be, aminek köszönhetően gyorsabban olvadnak le a kilók rólunk.

Ismerjen meg az interneten különböző Sibutramine vélemények címszó alatt más használók véleményét, hogy tudja mire számíthat!

Fűtés optimalizálása infrasugárzókkal

infra fűtési kiadások optimalizálása
Miért kedvező az infrapanel fűtés ára?

Ha gázfűtésű a lakásod, házad, saját vagy bérelt ingatlanod, a tél folyamán könnyen túllépheted a kedvezményes, azaz átlag alatti gázfogyasztás mennyiségi határait. Az átlag egy közepes, 50 m2 körüli, vagy inkább kisebb (30-40 m2) lakás takarékos gázhasználatát feltételezi. De 60-80 m2 esetében 3 szobát, konyhát, fürdőszobát kifűteni + gázbojlerrel meleg vizet előállítani + gáztűzhelyet használni akár csak egy három fős család esetében lehetetlen úgy, hogy a fogyasztás ne lépje túl az átlagot. Ennél is nagyobb, például 90-100 négyzetméter körüli belterület és 4-6 fő esetében az összfogyasztás mértéke már cirka duplája az átlagnak. Ami azt jelenti, hogy az átlag fölötti részért hatszoros árat kell fizetni. És akkor hol vannak még a 6 szobás nagy lakások, a többszintes családi házak…

Olvass továbbFűtés optimalizálása infrasugárzókkal

Dell akku, Asus töltő. Laptop SEO

Alkatrész webáruház + laptopszerviz Bp.

Dell akku, Asus töltő
Magyarországon a legnagyobb raktári árukészlettel rendelkező szaküzlet

Márkanév + alkatrésznév: Dell akku, Asus töltő

2022 nyarán prémium minőségű linképítés (mint a keresőmarketing eszközök leghatásosabbika) indult a Laptophardware szerviz oldalaira. Már az indulásnál felmerült az igény, hogy a legjobb laptopmárkák kiemelten keresett alkatrészeivel szükséges lenne TOP helyezéseket elérni, így a témában kiépített portálok weboldalai, illetve újonnan installált WordPress-rendszerek vették magukra ezt a feladatot.

Először a két legkurrensebb brand, a Dell és az Asus hardvergyártó cégek márkaneve és a cserére és vásárlásra kínált két legkeresettebb alkotóelem, az akkumulátor és a laptoptöltő  került a SEO-program fókuszába. Ezekhez zárkózott fel később a Lenovo töltő és  HP akku, majd egy újabb fordulóban a laptop+szerviz+budapest mint long tail kulcsszó. Erős MOZ DA értékű webhelyekre kerültek ki hivatkozások ilyen anchor szövegekkel:

Olvass továbbDell akku, Asus töltő. Laptop SEO

Dell szerviz. Laptop javítás Budapest

budapest dell laptop szerviz
Dell laptopok javítása budapesti szervizben

Számítógép tulajdonosok tudják, hogy a Dell Inspiron és Latitude vagy a brendhez tartozó más notebook modellek javítása Budapesten nem feltétlenül történik mindig márkaszervizben. Garancián túli szervizellátást végeznek márkafüggetlen javító műhelyekben is a főváros több pontján, pl. Budán a Fehérvári út 55. alatt, ahol is Magyarország legnagyobb alkatrész raktárából biztosítják az ellátást. Ennek megfelelően a Dell szerviz egyben szaküzlet is, ahol márkavédjeggyel ellátott gyári akkumulátorok, töltők és kijelzők mellett utángyártott hardver eszközök, illetve használt alkatrészek is vásárolhatók a szaküzlet által biztosított garanciafeltételekkel.

Az adott brend által fémjelzett számítástechnikai mobil eszközök kiváló ár-érték arányukkal tűnnek ki. Emellett a kínálatban megmutatkozó széles választék miatt a gyártó termékei sokak igényét kielégítheti. Az az új és újabb laptopmodelleken megjelenő számteches innováció feletti szakmai öröm és a vásárlók maradéktalan megelégedettsége már évekkel ezelőtt a Dellt a világ 3 legjobb laptop márkája közé emelte. (Csak a világelső Lenovo és az Asus előzte meg).

Olvass továbbDell szerviz. Laptop javítás Budapest

Top3: Télikert weboldal

télikert weboldal: google top3
Télikert – olcsó teraszbeépítés – Google TOP

Az első 3 Google-találat közé került a most már második turnusban optimalizált télikertes honlap a legfőbb kulcsszavával. Előbb 2015 tavaszán volt egy több hónapos tuning – ez alatt több long tail kulcsszóval sikerült Top10 vagy még jobb helyezéseket elérni, így például első lett a télikert építés budapest kombinációval. Nem is csoda: a honlapon sikerült egy olyan remek tematikus oldalt összehozni, amely a magyar főváros azon híres épületeit vette sorra, amelyekbe télikertet terveztek és létesítettek. Az alapkulcsszóval azonban a második találati oldalánál (SERP) feljebb ben értünk. – Majd váratlanul, itt nem részletezhető okokból, félbemaradt az optimalizációs munka.

2016 tavaszán azonban újraindult. A kiesett hónapokban másvalaki foglalkozott a weboldal helyezéseinek a javításával – nem teljesen eredménytelenül. A télikert gyártás kombinációval szépen feljött a weblap, az egyszavas alapkulcsszóval pedig épp elérte a 10. helyet – de onnan aztán tapodtat sem mozdult. A tulajdonos újra megkeresett. A közbülső időszakban végzett linképítő munkát én szakszerűtlennek ítéltem, mert a SEO-t végző szaki szinte kizárólag linkkatalógusokkal dolgozott, mi több, szinte csak kulcsszavas linkszövegeket használt, és hogy még nagyobb legyen a baj: csaknem minden hivatkozás a főoldalra mutatott.

Amikor újra mi folytathattuk a munkát, ennek tudatosan ellenébe mentünk: nagyobb hangsúlyt kaptak az aloldalak, szaporodtak az egészmondatos, gyakran kulcsszó nélküli linkszövegek – és hivatkozásaink túlnyomó részt tematikus oldalakon és blogposztokban kaptak elhelyezést. Ezen felül – és ezt nagyon fontosnak gondolom – egyfelől néhány újabb nagy terjedelmű szöveges weblap került a rendszerbem másfelől heti rendszerességű blogolás indult a szájton: minden héten egy-egy kapcsolódó témában közepes hosszúságú és erősen optimalizált szövegű posztok kerültek fel, így gyarapodni kezdett az indexelhető URL-ek száma. A serényen megindult optimalizálás ellenére a weboldal pozíció két hónapig szinte meg sem mozdultak. De végül megtörtént az áttörés: a nagyon erős mezőnyben télikert kulcsszóval először az első oldal középmezőnyébe törtünk be, majd alig néhány nap múlva télikert kulcsszóval a mobiltelefonos kereséseknél már a 2. hely mutatkozott. Végül április végére az asztali számítógépekről indított Google keresések is a top3-ban mutatták.

A siker és az eredmények azt igazolták, hogy a releváns, optimalizált honlaptartalom és a kreatív módszerekkel végzett, ugyancsak tartalmi alapú linképítés meghozza a jó helyezéseket – még ha ez nem is történik egyik napról a másikra.

Sikeres SEO-projektumok 2016

A Télikerthez kapcsolódó témában a weboldal kulcsszavas Google-top helyezését a gondosan kialakított releváns honlaptartalom és a kreatív módszerekkel végzett linképítés hozta meg. A télikertépítő honlapja:

Olvass továbbTop3: Télikert weboldal

Az agyrádió és az Arvisurák

agyradio-arvisuraPaál Zoltán ózdi kohász saját elmondása szerint agyrádión lépett kapcsolatba a kollektív tudatalattival, és kvázi diktálás alapján jegyezte le az Arvusurák mintegy 20 ezer gépírásos oldalnyi anyagát. Ez a roppant mennyiségű szöveg lényegében a hun–magyar törzsek őstörténetét magába foglaló mítosz.

Tudományos szempontból nem vagy alig vizsgálható, mert állításainak, tényközléseinek a bizonyítására a szerző semmilyen írott forrást nem említ és mert a műben szereplő közlések többségét nem is támasztják alá sem történelmi, sem régészeti, sem nyelvi, sem néprajzi kutatások.

Titokzatos az Arvisurák keletkezése

arvisura cáfolat
A hekkelés is cáfolat

Ugyanakkor a hatalmas szöveganyag számos történelmileg is pontos adatot és leírást tartalmaz, mi több, egyes részleteiben olyan pontosságú és részletességű leírások találhatók, amelyek egy-egy téma szakavatott tudósai számára is alig voltak a keletkezés idején ismertek.

Ilyen például az obi-ugor népcsoport ünnepének – a medvetornak – a leírása. Ennek hitelessége a témával évekig foglalkozó kutatóknak is dicséretére válna. Alig hihető, hogy az írás keletkezésének idején (az 1960-as években) egy ózdi kohász hozzáférhetett ilyen néprajzi forrásokhoz. Amelyek magyar nyelven akkoriban még nem is igen létezhettek).

Ennél is hihetetlenebb, hogy a korábban írástudónak csak jóindulattal nevezhető Paál Zoltán az Arvisurák írásával egy rendkívül bonyolult és sokszálú, ugyanakkor viszonylag koherens mitológiát teremtett évek szorgos munkájával.

A műben olyan részletek állnak össze egésszé és az összefüggések olyan bonyolult, de logikus rendszerű hálózata rajzolódik ki, amely igen összetett gondolkodásra utal. Kiemelkedő intellektuális készségeket, különlegesen jó memóriát és rendszerező hajlamú elmét feltételez.

Rendelkezett ezekkel a képességekkel az ózdi vaskohász?

Anélkül, hogy megkérdőjelezhetnénk annak lehetőségét, de… Egy őstehetség rendelkezhet mindezekkel, mégis alig-alig érthető, hogy egy viszonylagos elzártságban élő, széles körű olvasottsággal nem rendelkező, felsőbb tanulmányokat nem folytató munkásember ilyen nagyságú és összetettségű mitologikus rendszer létrehozására képes lehet. Még ha 20 évet is tesz rá életéből.

Az Arvisura és annak keletkezése tehát valahol megtartotta titokzatosságát, rejtélyességét – valószínűleg épp ez teszi vonzóvá az áltudományokra fogékony közönséget. Paál Zoltán munkáját ugyanis nagyon sokan igaznak hiszik és hirdetik, magyar nép hiteles őstörténeteként hivatkoznak rá.

Miben érinti az Arvisurát a SEO?

Mindennek annyi köze van a honlap-optimalizálás eljárásaihoz, hogy 2013-ban e blog tulajdonosa elhatározta: a maga eszközeit használva kicsit meghekkeli az Arvisurát.

Így készített számos weboldalt ebben a témában és ezek néhányát sikerült találatként a Google top10-be juttatni. Így aki a nagy keresőben keres választ arra, mik is azok az Arvisurák, nemcsak azt tudhatja meg…

…Hhogy ez a Paál Zoltán teremtette hamis magyar őstörténet, amelynek fejezeteit agyrádión vette le a közös tudatalattinkból. Hanem azt is, hogy az Arvisurák a keleti egzisztencialista filozófia alaptételeit. Avagy, ha tetszik: az Arvisura a kreatív linképítés komplex módszerének a neve.

Jelenleg a Google első oldalán három ilyen hacker-website szerepel a gondos tartalom-optimalizálás és keresőmarketing eljárásainak köszönhetően. Ez végül is egyfajta sajátos

Arvisura cáfolat.

Hogy a pozíciók a nagyon sok erős konkurens oldal mellett elérhetőek és megtarthatóak legyenek, két évnyi kitartó weboptimalizációra volt szükség. A legnagyobb keresőtalálati sikerek egyébként nem magára az alapszóra, hanem ilyen long tail kulcsszó-kombinációkra mutatkoznak:

Arvisura könyv letöltése, Arvisurák letöltése az internetről, magyar Arvisura őstörténet.


Arvisura. Google top10-ben az ál-honlapok: hun-magyar eredetmítosz helyett keleti egzisztencializmus vagy honlap optimalizálás. Első oldal, így: első hely a keresőben – Google honlap optimalizálás és linképítés. Első oldalra kerülés, tartalomoptimalizálás. Google-hírek, eredmények, projektumok – Korábban a témában: Arvisura letöltés – Könyv. Google első hely

A szamizdat belülről

digitalis-szamizdat billentyű
Digitális kijelző – mechanikus billentyűzet

Mindig élvezetesebb olyan honlapot optimalizálni, amelynek a témája, tárgya, tartalma érdekel bennünket. A honlaptartalom keresőbaráttá, relevánsabbá tétele is élvezetesebb, ha valamelyest jártasak vagyunk a weboldal által traktált dologban, de még inkább vonatkozik ez a kreatív linképítésre.  Eléggé zsenáns például bölcs ismertetéseket írni a duguláselhárítás nagyszerűségéről. Ennél sokkal élvezetesebb mondjuk a télikertek takarékos energiafelhasználásáról vagy a mobilmarketing technológiákról értekezni. De releváns tartalmat mégis arról tudunk kreálni, amit belülről ismerünk. A hivatkozó linkek csak így lesznek megfelelő szövegösszefüggésben a linkelt céloldallal.

Aki például szamizdat kiadványok digitalizálásával foglalkozik munkaszerűen egy levéltárban laptopja segítségével, az bőséges ismerettel rendelkezik ahhoz, hogy a szamizdatos időkről, cenzúráról, konspirációról vagy a magyar demokratikus ellenzék működéséről írjon tartalommarketinges szövegeket. Számára ismert fogalom az eleinte gépírásos Beszélő vagy a Médium-Art, ha megnyomod rajta a billentyűgombot, máris sorolja a független kiadók nevét: ABC Független Kiadó, Áramlat,  Artéria, Elsötétítés, Magyar Október Szabadsajtó Kiadó, Katalizátor Iroda, Magyar Március Kiadó, Alulnézet, Szabad Idő Független Kiadó, SZETA, Group Inconnu – és még folytathatná, mert tudja, milyen a magyar szamizdat belülről.

Gyarapszik a tartalom, épül a linkprofil, szerteágazik a kontextus. A Google TOP3 helyezéssel hálálja meg a visszaemlékezést tartalmazó optimalizálást.

Olvass továbbA szamizdat belülről

Mobilmarketing blog optimalizálása

Ilyesmi is megesik: az ember blogvásárlásra adja a fejét. Én legalábbis már rászántam magam a tranzakcióra, de végül is az eredeti tulajdonos nem kért semmit cserébe. Átadta a blogot, viszont törölte az összes bejegyzést. Ezzel nehéz helyzetbe hozott, mert ugyan igaz, hogy én főleg a domaint akartam megszerezni, meg a hozzá tartozó TOP10-es Google-helyezést a mobilmarketing kulcsszóra – de mivel ezt a pozíciót a webhely a tartalmával szerezte meg (linképítés alig történt), ezt a tartalmat a domainnal együtt vettem volna át, ez az, miért fizettem is volna egy ésszerű árat. Persze az jó, hogy magát a domaint ingyenesen adta át volt tulajdonosa, de az már kevésbé, hogy a régi url-ek alatt a Google hiába keres tartalmat. Illetve hát valamit itt is lehetett tenni.

Annak utána tudtam menni, hogy melyek voltak a régebbi posztok url-jei, ezek alá kreáltam új tartalmat. Így a posztok fele most már nem ad 404-es hibaüzenetet, és a címkékre is odafigyeltem, ezek többsége szintén újraélet, így a régi címkeoldalak többségén is van új tartalom. Aztán az első új bejegyzés is megszületett.

A kérdés ez, hogy ez a váltás mit eredményes a találati listán. Én arra számítok, hogy az első tízben mindenképpen benne marad a blog. Sőt. Mivel a korábbi verzió szinte nem volt optimalizálva, a mostani viszont erős SEÓ-t kapott, így akár a kulcsszavas Google-helyezések javulására is számíthatok. Jobbak lennének az esélyek, ha közelebb állna szívemhez a mobilmarketing mint téma…

mobil-marketing, tartalommarketing
Mobilmarketing – tartalommarketing

Merthogy a blogot nem úri passzióból szereztem meg, hanem azért, mert az okostelefonokra irányuló marketingtevékenység témája lett a 2015-ös SEO-projektumok egyikének, amelyik erre az évre is áthúzódott. Mivel saját erőforrásaim kimerülőben vannak, így is, úgy is szükség lett volna új bázisoldalak felfuttatására. Aki már csinált ilyet, tudja, hogy a linktámogatás kedvéért épített honlap internetes autoritásának a megszerzése hónapokig eltarthat. Ehhez képes a rendszerbe újonnan bekerülő „veterán” blog kész főnyeremény, hiszen már nemcsak tisztességes domain és url rating birtokában van, hanem, lám, egy közepesen exponált kulcsszóval is üzleti és keresőmarketing szempontból értékelhető találati pozíciót szerzett. Így vélhetőleg a tömeges sms anchor texttel elhelyezett hivatkozások is effektív hatást gyakorolnak a céloldalra. Bizony, a honlapoptimalizálás édes kenyerét evőknek (és a rávalót megkeresőknek) ilyen mandíner módszereket kell alkamazniuk, hogy az utoljára 2014 decemberében frissített Google Pingvin Algoritmus hamarosan végre kikelő fiókáit szorongás nélkül fogadhassák.

Tartalommarketing hírek, eredmények: az újonnan optimalizált Mobilmarketing-SMS blog kulcsszavas helyezéseinek Google-optimalizálása. SEO-projektumok kulcsszavai: sms-küldés, sms-kampány, tömeges sms küldés. Linképítő tuning a keresőszavas helyezés-javítására. | Projektumok: google keresőmarketing, mobil blog helyezés, tömeges sms: télikert-kampány, kulcsszó-seo, mabketingblog, első google helyezés javítása, sms-küldés okostelefonra, mobilmarketing kampány, marketing, tartalom

SMS-küldő és télikert építő honlapok

2016-os keresőmarketing projektjeim igazán kedvemre valóak. Az egyik program a Gateway rendszerű tömeges SMS küldés témájához, a másik a télikertek tervezéséhez, gyártásához és üzemeltetéséhez kapcsolódik. Mindkettőhöz valamelyest irodalmi megközelítésben állok hozzá.

tömeges sms marketing
Tömeges SMS küldő kampány

Tömeges SMS küldés

A műszaki megközelítés logikus lenne, de ha abból indulunk, ki, hogy az SMS szöveges üzenet, akkor mind a szöveg, mind az üzenet széles kreatív lehetőségeket nyit az alkotás, az irodalmi tevékenység felé. Hiszen a írói művek lényegében szövegek, és ezeknek a szövegeknek – szeretik mondani a szakemberek – üzenetük van. Így máris adódik a releváns kontextus a mibilmarketing felé: amennyiben szövegekkel és alkotások üzenetével  foglalkozom, nem számít irrelevánsnak, ha egyben az sms-küldést is szóba hozom. Meg is teszem ezt számosnál több különböző szövegoldalon, weblapon – ezeket persze alapos tartalmi optimalizálás alá veszem és biztosítom a megfelelő SEO-kondíciókat. Honlapjaim jól teljesítenek és a támogatott website is szépen lépdel a Google-elsőség felé. Előfordulhat, hogy 2016 szeptemberétől a linképítés a http://tomeges-sms-kuldes.hu/ domain alatt épülő új céges weboldalra fog irányulni.

Olvass továbbSMS-küldő és télikert építő honlapok