Balla D. Károly (Károj) vagyok, üdvözlöm. Honlap optimalizálással és kreatív linképítéssel foglalkozom. Üzenetet küldhet nekem közvetlenül erről az oldalról:
Komplex egyéni módszerrel dolgozom, így juttattam weboldalaimat a Google-találatok élére ilyen keresőkifejezésekkel: honlap optimalizálás | legjobb seo szakértő | google-helyezés javítása | honlap-seo | weboldal optimalizálás | linképítés: hogyan? | linképítő szakértő, google első oldal, keresőmarketing szakember stb.
Ön is egy top 10-es weblapomról talált ide! – Megbízásokat csak igényes honlapok és kedvező feltételek mellett vállalok. Ha úgy gondolja, hogy én vagyok az Ön embere, lépjen velem kapcsolatba. Lehetőségek:
1) > Privát üzenet
>> átlépés az üzenetküldő oldalra:
> ÜZENET HONLAPOPTIMALIZÁLÁS, LINKÉPÍTÉS TÁRGYÁBAN <
2) > Üzenjen levélben, katt erre:
3) Keressen a Facebookon:
Kapcsolatba léphet velem, üzenhet nekem a közösségi oldalon:
4) Hívhat Skype-on, azonosítóm:
bdkaroly
vagy:
5) Nyilvános üzenet küldése
illetve tájékozódás a fontosabb tudnivalókról.
Komment formájában ennek a weboldalnak az aljára görgetve írhat olyan üzenetet, amely mások számára is olvasható lesz. Igyekszem ezekre mihamarabb válaszolni. Egyszersmind ajánlom figyelmébe néhány eligazító jellegű, illetve a Google-szempontú weboldal optimalizálás egy-egy kérdését tárgyaló blogbejegyzésemet – ezek más helyen vezetett szakmai SEO-blogjaimban jelentek meg, talán Önnek is hasznára lehetnek a legfontosabb kérdések tisztázásában.
<- alapfogalmak tisztázása, az optimalizálási folyamat mibenléte. On-site és off-site optimalizáció.
<- rövid összefoglalása annak, melyek a leglényegesebb szempontok és teendők ahhoz, hogy a honlap kedvező pozíciót szerezzen a keresőtalálatok között.
<- 2013 ősze óta a weboptimalizálásban nem használhatók a korábbi rutineljárások, a keresőalgoritmusok kedvezőtlenül értékelik a céltudatos, kifejezetten egyes kulcsszavakra irányuló optimalizálást; a hangsúly áttevődött az életszerű keresőkérdésekre – ezzel előtérbe kerültek az optimizálás és linképítés kreatív módszerei.
<- a legfontosabb teendők rövid összefoglalása
Ajánlom még tanulmányozásra ezeket:
- Honlap optimalizálás: domain-név, URL-cím – a honlaphoz választott domain és az oldalak URL-jének megválasztásában a SEO-szempontokat érdemes figyelembe venni
- A honlap címe: title – honlapoptimalizálás – az oldal címe az egyik legfontosabb információcelle, amelyben a keresőrobotok azonosítják az oldal tartalmára jellemző kulcsszavakat
- Description: a honlap leírása – a leirást tartalmazó meta-tag a honlap tartalmában 160 karakterből álló összefoglalása, jelentőse igen nagy: megfogalmazása körültekintést igényel
- Google honlap kereső optimalizálás – első oldalra kerülés: hogyan?
- Google első helyre kerülés – honlap kereső optimalizálás – weblap
(A weboldalak Googleoptimalizálásával foglalkozó SEO-szakembernek üzenhet privát csatornán, emailben, skype-on, Facebookon. Minden megkeresésre válaszolok: BDK
Szövegírás – PR-cikk írás és elhelyezés
Nem lehet eléggé hangsúlyozni a webszöveg jelentőségét. Természetesen vagyok egyéb igen lényeges kritériumok, ám a website sikere azon áll vagy bukik, hogy van-e rajta minőségi szövegtartalom. Ennek létrehozása nem kis feladat, a honlaptulajdonosok számára gyakran nehézséget jelent megfogalmazásuk, így elterjedt szakmává vált a szövegírás. Olyan profi szövegírót nem könnyű találni, aki nem csak tematikai, hanem SEO-szempontból is kifogástalan honlapszöveget hoz létre. Akit érdekel a téma, további részletek:
Hasonló téma a public relations anyagok elhelyezése. Itt is szövegek készítéséről van szó, és ezek is online felületeken jelennek meg. A különbség, hogy az megjelentető oldal érdekeit szolgálják, hanem azét, amelyre hivatkozik. A keresőmarketing terén ugyanis PR-cikknek azt a rövidebb szöveget helyezik, amelyek révén más honlapokról támogatják az optimalizálás alatt állót. A cikkben elhelyezett link szerepe voltaképp a linprofil erősítése, minőségének javítása.
További témák a http://honlapoptimalizalas.blog.hu/ blogból
- Seo-szakértő-e a Google-szakember – honlapoptimalizálás
- Extenzív és intenzív keresőoptimalizálás – a honlapoptimalizálás határai
- Honlapoptimalizálás a Google Pingvin algoritmus után
- Google Penguin 2 : egy új típusú honlapoptimalizálás
- Blogok kereső optimalizálása
- A backlink jelentősége a honlapoptimalizálásban
- Google toolbar eszköz firefox-hoz – honlap optimalizálás
- Releváns tartalom – A honlapoptimalizálás szempontjai
Mobiltelefonos SMS-projekt:
- üzenet küldés okostelefonra – tömeges
- marketing megoldások – tömeges sms mobilra